diumenge, 27 d’octubre del 2013

Una mica de closca

Cada setmana, al programa Cuines hi surt un cuiner professional que ens fa una mostra de les seves receptes. Sovint, però, aquestes receptes són un pèl massa elaborades per poder-les fer a casa amb garanties; això sí, sempre pots intentar-ne una versió més simple o, si més no, aprens coses. Però el divendres, qui surt no és un professional sinó un aficionat que acostuma a fer plats més d'estar per casa; naturalment, uns tenen més gràcia que altres i, de tant en tant, et ve de gust provar-ne algun. 

Doncs això és el que m'ha passat avui, que he fet un parell de plats que he vist últimament: uns musclos a la marinera, per picar una mica, i unes cintes amb gambes, cloïsses i calamars (jo les he fet amb sípia). Com que les receptes no són ni poc ni molt meves, no seré jo qui us expliqui com fer-les: si us abelleixen, pitgeu sobre el nom i anireu al vídeo del programa.

I per regar-ho (com ho faríem sense poder-ho regar?) un monovarietal de sauvignon blanc que em té el cor robat.


 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada